Eirin Larsen, sosiale medier-sjef i DN, kommer til Radiodager 2022 for å lære bort strategisk bruk av sosiale medier. Husk også siste frist for å spare 500 kroner.
Stadig mer av programmet på årets store norske radiokonferanse faller på plass. Samtidig er det få dager igjen av tidligfristen for deg som vil spare penger på inngangsbilletten. Spar 500 kroner hvis du bestiller før 12. september.
Dialogen med lytterne er ikke lenger begrenset til tiden på lufta. Med lur bruk av sosiale medier kan du bli bedre kjent med lytterne, involvere dem og samtidig skaffe flere.
Hva bør du tenke på når du lager en sosiale medier-strategi? Må du være på TikTok fordi kidsa er der, bør vi logge oss av Facebook og hvor mange emojier er lov på rad? Hvordan navigerer du «hippe og kule» kanaler uten å havne i flau identitetskrise?
For å svare på dette kommer Eirin Larsen, sosiale medier-sjef i DN. Hun har lang erfaring med innholdsproduksjon og strategisk bruk av sosiale medier, tidligere også fra NRK, Adresseavisen og Statsministerens kontor. Vi får hennes tanker om hva som gjør at noe deles videre – og hva slags video du ikke bør lage.
Av andre poster som er kjent til Radiodager er at TV-personlighet Jon Almaas kommer og Gry Veiby skal veilede om stemmebruk.