Har så mange kvinner i alle posisjoner at det var naturlig å også støtte LSK Kvinner. Derfor utvider Radio Metro samarbeidet med fotballklubben.
– Radio Metro er en gammel kjenning fra LSK-nettverket, og har nå signert som partner både for LSK og LSK Kvinner. Det opplyser Lillestrøm Sportsklubb.
Radio Metro er Norges største lokalradio målt i antall lyttere og har Lillestrøm og Romerike som et av sine satsingsområder. Det er også en annen grunn til at de satser på fotballklubben:
– Med så mange kvinner i alle posisjoner i Radio Metro, synes vi det er veldig stas at vi i tillegg til LSKs herrelag, nå også er sponsor av LSK kvinner, sier radiorådgiver Monica Brenne.
– Vi ønsker å være til stede lokalt og vise at vi støtter både LSK og LSK Kvinner. Gode verdier, mangfold og likestilling er noe vi i Radio Metro setter høyt, sier Brenne i en pressemelding.
Sportsklubben er godt fornøyd med å ha Metro med på laget:
– Vi er veldig takknemlige for samarbeidet, og ser frem til mange flotte radio-spotter sammen med Radio Metro i fremtiden. Vi treffer mange supportere og tilhengere via kanalene til Radio Metro, så dette er vi så glade for, sier salgs- og partneransvarlig i LSK, Kari Herredsvela.
– Med denne avtalen på plass har vi en helt ny plattform å spre budskapet om klubben på, vi gleder oss til å jobbe sammen med Monica og Radio Metro, sier Jonas Jensen i LSK Kvinner.